شترمرغ چموش

شترمرغ چموش

شترمرغ چموش
شترمرغ چموش

شترمرغ چموش

شترمرغ چموش

تعبیر خواب گریه کردن بر سر قبر مرده چیست

تعبیر خواب گریه

تعبیر خواب گریه , تعبیر خواب گریه کردن , تعبیر خواب گریه مرده , تعبیر خواب گریه مادر

تعبیر خواب گریه کردن مرده و برای مرده , گریه مادر و نوزاد در خواب ، تعبیر  دیدن گریه دوست و خواهر ، تعبیر دیدن گریه زیاد بر سر قبر در خواب در سایت پارسی زی.با ما همراه باشید.

تعبیر خواب گریه کردن در خواب گفته می شود که زن است و تعبیر خواب کفش نیز زن است.از دیگر خواب هایی که به زن تعبیر می شود می توانیم به تعبیر خواب ترسیدن از موش و تعبیر خواب گربه از نظر امام صادق اشاره کنیم.

گریه در خواب

امام صادق ع معتقد است که اگر دیدید که کسی گریه کرد و بعد از آن خندید ، تعبیر خوابش این است که به زودی می میرد و اجلش نزدیک است. تعبیر خواب عروسی کردن با زنی که نمی شناسید و تعبیر خواب بارداری پسر و صحبت کردن با بچه پس از زایمان نیز نزدیک بودن اجل است.

امام صادق ع دیدن اشک بر چشم را در خواب سه چیز می داند.شادی و خرمی ، غم و اندوه و رسیدن نعمت. از جمله خواب هایی که به غم اشاره دارند تعبیر خواب بچه است به شرظی که لاغر و ضعیف باشد.

محمد بن سیرین معتقد است که تعبیر خواب گریه ، شادی است از سمت پروردگار به شما می رسد.تعبیر خواب گریه کردن بر گاه و اشتباه و یا گریه در مجلسی مانند قرآن و دعا این است که دارای علم و معذفت از سمت خدا می شود.

تعبیر خواب گریه کردن بدون انکه اشکی از چشم شما بیاید ضرر و زیان مالی است.تعبیر خواب گریه ای که به جای اشک ، خون از چشم بیاید این است که قبلا کاری کرده اید و هنوز هم حسرت و پشیمانی اش با شما است.

منوچهر مطیعی معتقد است که دو نوع گریه در خواب داریم.یک نوع که خودمان گریه می کنیم و از صدای گریه خودمان و اطرافیان ممکن است بیدار شوند.این نوع گریه به مشکلات و اعصاب شما بر می گردد و در علم تعبیر خواب ، معنایی ندارد.

تعبیر خواب دیگر ، دیدن گریه خودمان یا کسی دیگر است که نشان از شادی دارد و در چند روز آینده خبر خوبی به ما میرسد.تعبیر خواب گریه کردن و خندیدن پشت سرهم اصلا خوب نیست.

آنلی بیتون معتقد است که اگر در خواب ببینی کهگریه می کنی خبرهای ناراحت کننده ای از خانواده ات به تو می رسد.اگر ببینی که کسی دیگر گریه می کند ، با کسی که قهر بوده ای ، آشتی می کنی.

اگر دختری در خواب ببیند که دیگران گریه می کند ، بداند که تنها راه رسیده به معشوق از خود گذشتگی است.اگر تاجری این خواب را ببیند ورشکست می شود.

حضرت یوسف ع معتقد است گریه در خواب نشانه زن است.

تعبیر خواب گریه مرده

منوچهر مطیعی معتقد است که اگر در خواب ببینید که کسی که مرده است گریه می کند جای نگرانی ندارد و این خواب خوبی است.

مولف معتقد است که اگر مرده برای شما گریه کند خوب است و لی اگر شما برای مرده گریه کنید خواب خوبی نیست.

شنیدن صدای گریه

اچ میلر معتقد است که شنیدن صدای گریه دیگران بدون آنکه شخص گریه کننده را ببینیم این است که دچار بد شانسی می شویم ،  اما او معتقد است که دیدن گرگ در خواب نشانه شانس است.

تعبیر خواب گریه کردن بر سر قبر

گریه کردن بر سر قبر خوب نیست ولی اگر دید در قبرستان به حال خودتان گریه می کنید ، کسب و کارتان خوب می شود.

مطالب تکمیلی

به فرموده امام صادق یکی از تعابیر دیدن گریه در خواب غم و ناراحتی است که دیدن پول در خواب نیز چنین تعبیری دارد.

گریه در خواب می تواند بر غم و غصه تعبیر شود و تعبیر خواب قدم زدن در برف نیز غم و غصه می شود.

به فرموده امام صادق ع اگر در خواب دیدید که کسی گریه کرد و بعد از آن خندید بدانید که اجلش نزدیک است و تعبیر خواب خواستگاری از کسی که نمی شناسیدش در دنیای واقعی نیز نزدیک بودن اجل است.

منبع :

تعبیر خواب گریه کردن بر سر قبر مرده چیست

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.