شترمرغ چموش

شترمرغ چموش

شترمرغ چموش
شترمرغ چموش

شترمرغ چموش

شترمرغ چموش

توده زیر بغل و سرکه سیب

توده زیر بغل و سرکه سیب



سرکه سیب سرکه یک درمان خانگی موثر برای مفصل ران در زیر بغل است. این مواد به جرم خشک می شود و باعث کاهش علائم مانند درد و تورم می شود. علاوه بر این، خواص آنتی بیوتیک و ضد عفونی سرکه سیب می تواند با عفونت مقابله کند و روند درمان را سریعتر کند. - مقادیر مساوی از سرکه سیب و خام نعناع و آب را ترکیب کنید. یک قطعه پارچه را در محل قرار دهید و سپس آن را در منطقه آسیب دیده قرار دهید. 5 دقیقه روی پارچه قرار دهید و سپس محل را با آب گرم بشویید و کاملا خشک کنید. این را چند بار در روز انجام دهید تا توده ها نابود شوند. شما همچنین می توانید یک قاشق چای خوری سرکه سیب خام و نوشیدن را بشویید و یک قاشق چای خوری عسل را با یک لیوان آب مخلوط کنید و چند بار در هفته یک یا دو بار نوشیدنی بخورید.


Image result for ‫التهاب زیر بغل و دلیل‬‎

شکم و عسل

عسل یکی دیگر از درمان های طبیعی برای از بین بردن زیر بغل است. عسل در پاکسازی جرم موثر است و درد، تورم و سوزش را کاهش می دهد. علاوه بر این، عسل یکی از بهترین آنتی بیوتیک های طبیعی است و با عفونت های موجود در سطوح مختلف مواجه است. - یک عسل خام را در قسمت دلخواه قرار دهید، سپس 10 دقیقه آن را با آب گرم شستشو دهید. این را 2-3 بار در روز انجام دهید. - شما همچنین می توانید 1 قاشق چای خوری عسل را در یک فنجان آب گرم یا چای سبز حل کنید و این نوشیدنی را برای 2 هفته در هفته بنوشید. این درمان ها را برای چند هفته هر روز ادامه دهید.
آرومی و توده لیمو

آب لیمو غنی از ویتامین C و مواد ضد التهابی است که به کاهش تورم و درد بازوی زیر بغل کمک می کند. علاوه بر این، رطوبت طبیعی است. - یک پنبه پنیر را در آب لیمو تازه فرو بریزید و آن را به مدت 20 دقیقه بریزید، سپس آن را آب آشامیدنی شستشو دهید. تکرار این روش 2 تا 3 بار در روز به مدت 1 هفته. شما همچنین می توانید آب لیمو کمی و برخی عسل را به یک لیوان آب اضافه کنید و آن را دو بار در هفته بنوشید. این درمان شما را سریع تر می کند.
آروم و زردچوبه

زردچوبه حاوی خواص ضد باکتری، ضد باکتری و ضد التهابی است که به درمان توده های زیر جلدی کمک می کند. زردچوبه درد و تورم را کاهش می دهد و روند درمان را سرعت می بخشد. - مخلوط یک قاشق غذاخوری پودر زردچوبه با عسل کافی برای تشکیل خمیر. 10 دقیقه خمیر را بشویید و سپس آن را با آب گرم بشویید. این را 2-3 بار در روز برای 1 هفته انجام دهید. - همچنین یک لیوان شیر گرم زردچوبه را برای 2 هفته در روز نوشیدنی کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.